profile journal arhiva linkovlje contact me + notes faq memorable quotes
info: this blog
Dobrodošli. Večeras te svaku večer dok se ne vratim u Zagreb, nadam se, ću vas povesti sa sobom na putovanje kroz svoj život u AC Strašku u Novalji. Ugodno se smjestite i pripremite na čitanje.

we know that the ashes in the urn was a person and we never should've burned him

info: tiny dancer
Martina. 15. Više u "Profile"

So hold me close tiny dancer, the only thing I’ve got is this electrorock answer

info: the place
Auto Camp Straško, Novalja.
*2008 pictures

info: layout
This skin was optimized for firefox and is yet to be tested rather screwed on internet explorer but still operational. The layout was coded by Joanna Morales. Much appreciated contribution from msndollies for the icon that marthina removed while adapting the layout to herself. So now you also know who takes the blame for making this layout working with Blog.hr

© Copyright Martina Mihetec 2009

Ulala. Evo mene opet. Ma koma, svaki dan vam pišem, pa to nema nigdje. Ma ima, eto, kod mene. ^^ Kreativna li sam. Još 27 dana na moru. (to i vi odbrojavate tak da znate kad ćete više moć prestat čitat ovo?) Padam u depru. Tak nas je malo i nikud neidemo, i jedva čekam da nas još dođe tak da nas bude puno i da možemo ić na krš i na terasu a da nam ne bude dosadno.

Danas? The same old routine. Probudila sam se, bila na laptopu, nisam jela ništa osim neke Tortice Finger i pereca. Stari je kupio Nutellu i Special K. Sam kaj je Special K sa crvenim voćem i to kad se pomiješa sa mlijekom ima okus ko drek -.- Pa sam jedno pol sata kopala osušene jagode, višnje i maline iz Corn Flakes-a da bi sutra mogla jest normalan doručak. Eh, tak ti je to. Kupala sam se jednom prije toga, i sunčala, naravnoo. Onda sam otišla kod Morane i Tajane, koje je majka učila kuhat jer će bit same neko vrijeme na moru u 8. mjesecu. (to je ono kad će se ić na Zrće, a ja se molim da i mene puste) Pa sam degustirala domaće njoke sa desetak vrsta sira (XD) i bilo je fino. Onda sam morala doma ić jest, piceka i krumpira, pa mi je Grga poslal poruku "Terasa?" pa sam bila s njim tam pol sata jer je stara rekla da budem 15 minuta pa da se vratim jer Gabi spava a ona i stari su se htjeli malo ić kupat. Pa sam došla al se Gabica probudila pa sam ga udavila da se vrati na terasu. Pa smo igrali vješala na mom iPodu, on pobjedio i bio si je sav ponosan i sretan. Pa mi je gasio laptop. Đubre. Al bio si je sav ponosan i sretan pa nek mu bude.

Poslije smo doma jeli lubenicu, pa sam se išla kupat i sunčat, pa sam otišla u sanitarac, bilo mi je uužasno dosadno. I tak. Onda sam bila u kampici na laptopu i oblaačila se i spremala, pa sam otišla po Nanu. Onda smo otišle kupit sokove i Sonik jer smo Morani prekjučer sve popile, pa smo kupile i grickalica. Onda je Grga poslao neku 'durimse' poruku, pa smo ga zvale, ništa, pa smo napisale poruku, ništa. A Morana je morala neš 15 minuta obavit, pa je Nani i meni bilo dosadno, pa smo unatoč tome što nam je rekao da to ne činimo, otišle po Grgu. Joj pa da. Nana mi je donjela Milku. Njam. XD Uglavnom, Grga se onda durio kaj smo došle jer ga 'sad doma zajebavaju'. A jebiga, sine, mora se i to nekom dogodit :P

Onda smo se nas 3 dosađivali kod Dvojke, pa je naišla Moranina mama i rekla nam da nas Morana traži, pa smo Nana i ja rekle Grgi nek ju ode tražit - on ima bajk. Al ju lik nije našao, pa smo krenuli prema njenoj kampici, da bi vidli da ona dolazi. Cijelu večer smo bili tamo i kartali i jeli i pili, do 12, kad su Nana i Grgo otišli, nama se isto više nije dalo, pa smo se razišle. Morana je išla prat suđe, a ja prat zube, pa sam joj još pravila društvo kasnije dok je ona prala zube. I to bi bilo to.

date: utorak, 21.07.2009.
time: 23:56
comments: 3 komentar/a
Wanna comment?


Free counter and web stats