profile journal arhiva linkovlje contact me + notes faq memorable quotes
info: this blog
Dobrodošli. Večeras te svaku večer dok se ne vratim u Zagreb, nadam se, ću vas povesti sa sobom na putovanje kroz svoj život u AC Strašku u Novalji. Ugodno se smjestite i pripremite na čitanje.

we know that the ashes in the urn was a person and we never should've burned him

info: tiny dancer
Martina. 15. Više u "Profile"

So hold me close tiny dancer, the only thing I’ve got is this electrorock answer

info: the place
Auto Camp Straško, Novalja.
*2008 pictures

info: layout
This skin was optimized for firefox and is yet to be tested rather screwed on internet explorer but still operational. The layout was coded by Joanna Morales. Much appreciated contribution from msndollies for the icon that marthina removed while adapting the layout to herself. So now you also know who takes the blame for making this layout working with Blog.hr

© Copyright Martina Mihetec 2009

Možda ovo ljetovanje bude i puno zabavnije nego što sam očekivala. Miočanka Tajana i seka buduća miočanka Morana su tu. Ali, neću sada o tome, idemo po redu. Prvo da iwi kažem da će sliku cvika dobit sutra jer mi se sad neda ić po onaj u-ez-be za karticu od moba i onda turnit ga nutri u laptop (vidi me, 24 sata sam tu i već sam na Slovenskom počela pričat, dokaz da ima previše Janeza i užasno malo Hrvata)

A sada kada smo to riješili, da krenemo na posao :D Današnji dan je bio duuuu-giiiii.

Isprve, naravno, Šmrka me probudila u pol'8. Fakat se nisam imala snage ustat pa sam onak bezvoljno ležala još nekih petnajstak (jel XD) minuta, dok me šum mora nije nagovorio da ustanem. Ili da se prestanem pjesnički izražavat, smiješne činjenice da sam samo nekoliko metara od mora i da mi je badić iznad glave su me natjerale da mislim da ću se uskoro imat priliku okupat u moru. Prva pogreška danas. Prvo sam sjedila i zjevala na onim stolcima koje smo jučer izvukli, onda sam se gegala okolo i malo zujala, jela perece, koji su mi trenutno sada s lijeva, ali sam prelijena da se dignem i uzmem ih s police, a i ovak i onak mi se ne da ić natrag u sanitarac prat zube :S Stavila sam si ostatak 3OH!3-a na mob i neke stvari od The Fray-a. Uglavnom, bila sam niškoristi, i kad sam se napokon odlučila presvuć u badić i otić kupat, stara me stjerala da to učinim u sanitarcu jer je ona trenutno baš morala nešto u kampici radit. Ma ne bi to bio takav problem da se nije odvila scena koja se odvila. Za daljnje informacije - čitajte dalje!

Polako sam ja otišla u sanitarac, zatvorila se u onu ogromnu WC kabinu. Skinuh majicu.. Skidah se polako uglavnom.. Navukoh badić, sve stoji na mjestu, sve je pokriveno? Je? OK! Krenimo dalje. I sada se upravo odvila ta scena koja me sprječila u kupanju. Izlazim iz sanitarca a kad tamo.. Pogodite. Molim vas, pogodite. Dam se kladit da nikad nećete. E pa da ja dalje ne duljim, ono što sam vidjela je bilo poprilično slično oluji. Samo neki jugo, ali dojam je bio postignut - puše vjetar, diže se prašina onako dolje a gore leti lišće. Htjela sam nekog udarit po glavi, ali mislim da ne bi bilo lijepo kada bi nekog random udarila po glavi, a pogotovo ak je neki napuhani seronja. Da ne najebem, jel.

I tako sam sva razočarana (i omotana u ručnik*) sjela na stolac, prekrižila ruke i smrzavala se. Naravno da je stara dobila šizu kaj ja sjedim, kaj sam ko 'mila gera' (ja još uvijek ne znam kaj je njoj to -.-) blah blah. Onda kad sam rekla da mi je zima, zderala mi se da se odem obuć. Kad sam se oblačila se derala da kaj se ja sad 'lickam' (sklona sam vjerovati). Uglavnom, nikak nije bila sretna, ali bar smo sve kaj je trebalo posakrivali, pokrili i to sve tak da smo se, kad je počela padat kiša, svi lijepo mogli kod Konteka posakrivat i malo meditirat. Baš tada sam pisala onaj prošli post, jer jučer baš nisam imala snage. I tako sam se ja ubijala i razbijala glavu kak ću ja to postat kad stari nije tražio kod za net. (btw, sad mogu na net iz kampice, upravo sad tak pišem post :D). Kada se vrijeme smirilo, stari je otišao po kod pa sam si ja mogla mirno surfat 'kak Bog zapovjeda'.

Napokon su se 'mile gere' Šmrka i Sara odlučile da se hoće ić okupat samnom pa sam ih maltretirala da idu plivat samnom, što ih je (Šmrku posebno) dotuklo. Jadna djeca ili ne znaju plivat ili nemaju ni 'k' od 'kondicije'. A ja sam mislila da ne zaslužujem tu peticu iz tjelesnog. Nakon kupanca sam odlučila da se zaslužujem malo sunčat (a ovak i onak mi se stara doma derala da se ove godine imam malo posunčat). Pa sam ja to krenula radit i radila sam sve dok se neko djete nije počelo derat u daljini i dok nismo svatili da je to djete zapravo naša Gabi koja je malo odlutala. I tako su se stari i stara počeli derat na mene da kaj ja ne pazim na djete (iako mi to NITKO nije rekao) i zatim se stara počela derat da kaj se ja ko 'mila gera' sad koji kurac imam sunčat. Erm, nisi li TI bila ta koja mi je rekla da se ove godine imam malo posunčat? Daj se odluči.

I tako sam onda patila nekoliko sati, uglavnom sve ne zanimljivo. Izdvojit ću samo (Sara, Šmrka): "A kaj bi tebi starci rekli da te čuju da toliko psuješ? -Psovali bi oni meni još više"

I eto. Poručali smo i ja sam odlučila da bi se ponovo išla kupat (makar su valovi postali malo žešći i to sve, ali carski nam je uvijek kad se po ovakvom vremenu kupamo) i krenem ja. I kad ono vidim idu Šmrka i Sara. Ježiš Ježa -.- Ajde, otišla sam onda s njima i fala Bogu da su se u kampu kasnije stvorili Lukica, Čvek i neka Stela (?!?) pa sam s njima bila dok mi nije postalo veoma hladno, pa sam odlučila da je vrijeme za tople tuševe.

Na kraju krajeva nismo završile samo na toplim tuševima, već na final tuširanju što znači nema više kupanja u moru za danas. I onda sam se morala dosađivat 2 sata dok mi Nana ne dođe. Nije bilo baš teško, pošto su svi imali nešto posla za mene, a i Natalija je pekla fritule :D (ma zna se, di je hrana, tu sam i ja XD) Kad se napokon moglo jest sam se malo dopisivala s Nanom i Zubičkom i jela. I kad sam se već zanjela, netko je reko nešto što me podsjetilo - "U fak! Moram po Nanu!" hahahah.. Pa sam tak odjurila (doslovce) kroz glavni ulaz po nju tam.

I tako smo nas dvije same samcate švrljale po kampu. Prvo smo išle do mene da se spremim, pa ju je moj stari splašil, jadna letila je prek cijelog predšatora.. Pa se Šmrka derala kraj nje, skoro je oglušila, pa sam si razmislila ja - što se ja prije spremim to će manje trauma Nana iskusit. XD I tako sam se ja spremila pa smo krenule prema terasi, sportskima.. Ništa nam posebno nije zapelo za oko pa smo samo tutnjile onuda :D i zatim smo došle na naš Krš i zaprepastile se. Pa Krša, kao Krša nema. Nešto su mu učinili! Ubili su ga! Osakatili! Kriminal! Krš više non est ovo:




Zanemarite tog momka koji leži na podu. Bilo kako bilo, nas dvije smo uzele klupicu i premijestile ju tam di nam paše i dalje se zgražale nad tim kriminalom. A onda nam se Nana izvalila:

Kako su oblaci dobriii.. Gle onaj tamo izgleda ko kurac!

Pa smo se smijale tomu i tako to. Kad smo odlučile krenut dalje kupile smo palačinke pa se moje djete svo usralo s čokoladom, i baš se pitam tko se to i prošle godine usrao čokoladnom palačinkom? hmm.. :D pa smo se malo prale, pa smo išle k meni po vestu jer mi je šljiva bilo, pa smo radile krug, srele slovence, i sjele se na trojci na zidić i još malo pričale.

Kad sam se vraćala doma me uhvatila Tajana i podsjetila da oni idu na Zrće i na to da ja nisam uopće ni pomislila na to da pitam starog jer ono. To je MOJ stari -.- Tako da je rekla da će se to dogovorit u osmom mjesecu kad dođu još Eva i Nives (koje su također, kao i Morana mlađe od mene a ić će na Zrće, pa ću valjda moć i ja) i zato sam rekla da će ovo ljetovanje možda bit i bolje nego šta sam očekivala.

Pozdrav.

*ručnik - u Vodiču kroz Galaksiju za autostopere piše kako se uvijek sa sobom mora nositi ručnik kako bismo ostvarili dojam urednog čovjeka. Ili kako bi se Adams jednostavno izrazio: Nitko neće pokupit zmazanog autostopera s ceste, ali ako vidi da imaš ručnik, pretpostavit će da imaš i četkicu za zube i ostale potrepštine, pa te pokupi.

date: subota, 18.07.2009.
time: 23:15
comments: 7 komentar/a
Wanna comment?


Free counter and web stats