profile journal arhiva linkovlje contact me + notes faq memorable quotes
info: this blog
Dobrodošli. Večeras te svaku večer dok se ne vratim u Zagreb, nadam se, ću vas povesti sa sobom na putovanje kroz svoj život u AC Strašku u Novalji. Ugodno se smjestite i pripremite na čitanje.

we know that the ashes in the urn was a person and we never should've burned him

info: tiny dancer
Martina. 15. Više u "Profile"

So hold me close tiny dancer, the only thing I’ve got is this electrorock answer

info: the place
Auto Camp Straško, Novalja.
*2008 pictures

info: layout
This skin was optimized for firefox and is yet to be tested rather screwed on internet explorer but still operational. The layout was coded by Joanna Morales. Much appreciated contribution from msndollies for the icon that marthina removed while adapting the layout to herself. So now you also know who takes the blame for making this layout working with Blog.hr

© Copyright Martina Mihetec 2009

A sad recite taj naslov fufljajući i sve će vam bit jasno. Dobro, vama koji ne znate Luku Sabljića neće, ali ostalima hoće. I sada zamislite da ovaj post fuflja jer mi je takav mood. Bwa ha ha. Jebte ga. Još sam vesela od jučer. ;D Nana, nije da je bilo JEBENO još dva sata nakon kaj si otišla, nego je bilo Leeegen - wait, here it comes - just a little more - dary.

Uglavnom dan nije bio niš TAK posebno, odnosno zato kaj sam se opet u 12 probudila pa sam čekala negdje do oko pol 3 da se idem kupat s Moranom jer mi se nije dalo samoj ić, pa smo kopale rupe (kamperi će znat o čem pričam), igrale odbojku (koliko god sam ja za TOO sposobna) i pričale, pričale.. Onda smo izletile van jer sam ja morala ručat.

Kad smo napokon svi poručali, otiđoh ja do Dojkića, Draško i Jakov su bili sami na parceli, a Gabica je otišla Jakovu (jesam već spomenula da su oni zaljubljeni? danas su si puse davali <3) pa sam ja morala za njom. Tamo smo se Draško i ja divili Apple tehnologiji jai ho Steve Jobs i tako to.

Morala sam oprat suđe, pa sam se na to bacila dok je ostatak moje familije uživao u čarima naše plaže (barem pretpostavljam). Kad sam s tim napokon završila, nekak sam srela Moranu tu na našim parcelama i razgovorom smo zaključile da ona ide gledat Rebu pa se kupat, a meni se to učinila kao jako dobra ideja. Dobrom idejom se činilo i to da kod mene gledamo jer je moj stari nabavio digitalni prijemnik pa je slika bolja. Ispalo je da malo neš šteka, pa smo otišle kod nje gdje je slika bila cijela u snijegu, pa smo se vratile kod mene da bi zaključile da je Šmrka došla i rekle joj da se mi idemo kupat.

Kupale smo se s Tajanom i Stelom, koje su bile s malom Martom, Ninom i Mirnom. Uglavnom smo se zajebavali, potapali, gledali pod vodom (curice su imale maske, a ja gledam pod vodom pa je njima to bilo tak lijepo smiješno XD) i tako to. Kad je bilo vrijeme za "Ajde cure van, vi ste male, a već dugo ste u vodi" iznjela sam Mirnu na ramenima van, što je bio mali napor ali uspjela sam ja to. Onda smo se malo sliknuli, pa smo Morana i ja došle na ideju da Grgu pozovemo što je rezultiralo dolaskom Čveka za kojeg se vjeruje da se plali na jadnu Moranu. Drek, ne? Što je bilo najgore, to nije bilo kupanje nego TEROR, jer je Čvek bio raspoložen za potapanje Morane, a Grga, monkey-see's-monkey-do's, ne bi bio miran da mene nije inhalirao za tjedan dana.

Bilo je malo prekasno kada smo shvatili da je već pol 9 i da Nana dolazi, pa smo jurili okolo u Sanitarce i oblačili se i uglavnom ludili. Pa se nisam ni neš spremila, samo nabacila odjeću i otišla po nju.

Bla bla, fakat mi se više neda pisat. Pa u kratkim točkama: Išle po Grgu, on opet dobio napadaj zbog toga, čavrljali s njegovim dedom, Grga dobijo napadaj i zbog toga. Šetali do Sportskih, Grga me mlatio granom masline (nisam ni ja ostala nedužna). Pješke po plaži, kupili palačinke da se Nana zasere, pješke po plaži do Krša. Kod Morane kartat. Nagovorili Šmrku da pozove susjeda, on došo, Filip se zove, mlađi je od nas. Sad će 8. razred. Kartali se. Nana otišla, došli Sabljić i Bruno. Bruno se "upucavo" Šmrki koja je na to ludila, a nama je to bilo urnebesno smiješno. Cijelu večer ljudi svršavali na slike od prošle godine. sabljić i Bruno valjali o Čvekovom nosu da smo svi pišali od smijeha. Bruno i ja pobjedili Grgu i Filipa u kemsu. Bruno prolio pol sokova sa stola. Bruno skinuo majicu. Bruno pobjeđivo Grgu u beli, al onak žešće. Sabljić nacrto Šmrku u moju Zvončica bilježnicu. Sabljić bio sa Emmom malo tamo. Došle Tajana i Stella i samo kolutale očima i pričale kak nam fali netko (Emma). Svi zaključili da se Stella pali na Sabljića pa je ljubomorna na Emmu. BIli tamo do dva dok starci nisu odlučili da se njima spava.

date: četvrtak, 23.07.2009.
time: 02:27
comments: 2 komentar/a
Wanna comment?


Free counter and web stats