profile journal arhiva linkovlje contact me + notes faq memorable quotes
info: this blog
Dobrodošli. Večeras te svaku večer dok se ne vratim u Zagreb, nadam se, ću vas povesti sa sobom na putovanje kroz svoj život u AC Strašku u Novalji. Ugodno se smjestite i pripremite na čitanje.

we know that the ashes in the urn was a person and we never should've burned him

info: tiny dancer
Martina. 15. Više u "Profile"

So hold me close tiny dancer, the only thing I’ve got is this electrorock answer

info: the place
Auto Camp Straško, Novalja.
*2008 pictures

info: layout
This skin was optimized for firefox and is yet to be tested rather screwed on internet explorer but still operational. The layout was coded by Joanna Morales. Much appreciated contribution from msndollies for the icon that marthina removed while adapting the layout to herself. So now you also know who takes the blame for making this layout working with Blog.hr

© Copyright Martina Mihetec 2009

Utorak.
Početak nošenja samo stvari koje ne planiramo nosit na more. Vrlo zanimljivo izgledam u stvarima koje nikad ne bi obukla (osim u ovoj prilici, naravno). Majka je sva izvan sebe; čisti k'o luda. Tjera nas okolo kao da smo ovce. Dobro, to bar nije ništa neuobičajeno.
Imam problem zvan jedan momak iz osnovne koji se nešto previše interesira. Nadam se da ga neću morat odbit. Ne volim povrjeđivat ljude. Hahaha.
Polako sakupljam stvari koje planiram nositi na more. Što manje šminke, jer ju ovak i onak neću koristit. Nakit samo onaj koji planiram nosit (znači 2-3 najdraže naušnice i to je to XD). Pernica i bilježnica: za svaki slučaj, neka se nađu. Zato nosim puno odjeće. Gotovo cijeli sadržaj ormara. Jadan, ostat će prazan i sam ovdje u Zagrebu.
Kad bi bar problem zvan jedan momak iz osnovne bio jedini. Problem fotić mi je strgan i ne radi mi kamera na mobu rezultira bolnom pojavom manjka slika s mora što će me dotuć. I sada mi je na pamet pala jedna zanimljiva ideja! Moj deda ima dost dobar digitalni i ako budem uvjerljiva, mejbi.. mejbi..
Ne znam zašto to spominjem, ali glavobolja me ubija. Odkad mi je danas Gabi dignula tlak oko pol 7, neizdrživo je. Nadam se da će uskoro prestat.

U sebi gorim, ne mogu dočekat. Zagreb je pakao.


Srijeda.
Vesna mi je dovršila smeđu torbu. Odnosno, popravila druker. Ne, to nije druker to je onaj gumb s magnetičem :D I sad su mi sve torbe koje planiram nosit na more oprane i cijele.
Badiće sam upravo spremila u posebnu vrečicu i sada krećem realizirati jučerašnji plan o šminci, dok majka napokon radi final-touch s čišćenjem kampice. Odličan je osjećaj, ma čak i sama pomisao na to da ću sutra u ovo vrijeme biti sva izvan sebe jer ću znat da kad se probudim idem na more. :D
lost and insecure. you found me, you found me. lying on the floor. surrounded. surrounded. why'd you have to wait? where were you? where were you? just a little too late, you found me, you found me.
Danas mi se uvukla pjesma The Fraya You Found Me u glavu (i još neke), možda ih počnem slušat, ipak imam sve CDe XD
Problem zvan jedan momak iz osnovne se polako razrješio. Taj momak se prvo raspitao jel se meni sviđa njegov frend, a zatim jel mi se sviđa on sam. Odgovor: NOT -.- Mislim, ne vjerujem, s likom u životu nisam ni jednu progovorila, makar smo išli zajedno u osnovnu i lik se sad zapali na mene i pita jel se on meni sviđa? WTF?


Četvrtak.
Cijelu noć nisam spavala. Ne znam da li je to od uzbuđenja ili samo zato što sam par sati igrala igricu na mobitelu a zatim odlučila prošvrljati po internetu. Koji god razlog bio, zaspala sam tek u pol'7 a probudla se u pol'10. Probuđena sam da bih biciklom otišla u Konzum što je bio izuzetan fizički i psihički napor s obzirom na količinu spavanja. Kada sam došla doma bila sam zrela za ništa, nisam čak ni jest išla.
I tako je dan prolazio, ja umorna, samo na laptopu, majka se samo dere, napravim neke stvari ali kao da nisam, nitko to ne primjećuje.
Krećemo tek sutra popodne. Umorna sam od tog svog čekanja i odgađanja.
Navečer smo išli kod Kantice i Slaveka i Willy i Vlade i Jure da se oprostimo (čitaj: da poberemo pare), pa smo se izvanredno najeli i napili :D Nakon provratka kući - spavanac. Bio mi je potreban


Petak ujutro
Roditelji u Konzumu u velikom šopingu, Šmrka i ja "pazimo" Gabi i vadimo odjeću iz ormara, dotjerujemo vanjski izgled i tako to. Uskoro krećemo.

date: petak, 17.07.2009.
time: 09:00
comments: 6 komentar/a
Wanna comment?


Free counter and web stats