profile journal arhiva linkovlje contact me + notes faq memorable quotes
info: this blog
Dobrodošli. Večeras te svaku večer dok se ne vratim u Zagreb, nadam se, ću vas povesti sa sobom na putovanje kroz svoj život u AC Strašku u Novalji. Ugodno se smjestite i pripremite na čitanje.

we know that the ashes in the urn was a person and we never should've burned him

info: tiny dancer
Martina. 15. Više u "Profile"

So hold me close tiny dancer, the only thing I’ve got is this electrorock answer

info: the place
Auto Camp Straško, Novalja.
*2008 pictures

info: layout
This skin was optimized for firefox and is yet to be tested rather screwed on internet explorer but still operational. The layout was coded by Joanna Morales. Much appreciated contribution from msndollies for the icon that marthina removed while adapting the layout to herself. So now you also know who takes the blame for making this layout working with Blog.hr

© Copyright Martina Mihetec 2009

A eto. Probudi se ja oko jedanaest sati, pa sam sat lijepih vremena bila na laptopu, što mi je pružalo iznimno zadovoljstvo sve dok stari nije došao i počeo srat kak ću potrošit cijeli internet za danas, a on mora platit račune. Fakof. Pa sam ustala i primjetila da su moji zgodni susjedi francuzi koji su tek jučer došli, otišli, što je rezultiralo velikim razočaranjem u rano jutro (12 sati, khm.) Ali razočaranje nije dugo trajalo jer su ubrzo došli nei novi ljudi. I to Purgeri <3 Ah.. ZG - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 nas ima :D i to sve parcele jedna do druge. Jest da su skoro sve klinci, al ono. Lijepo je to. A također, stariji sin im nije loš, samo nismo još dokučili koliko je star niti kako se zove, jerti nismo ga upoznali. Pa nećemo ga valjda salijetat prvi dan, jelda? Muaha.

Nakon tih krasnih zaključačka sam ja jela paštetu, oprala zube i otišla se na terasi nać s Grgom. Prvo smo normalno razgovarali, onda me počeo podjebavat, onda su došli Bruno, Čvek i Sabljić, pa me još malo podjebavo,pa su me prvi i zadnji gspodin (Bruno i Sabljić) zvali da se idem kupat s njima, a pošto me Grga tjerao, otišla sam se kupat s njima. Debilčeki mali. Dođemo do bova, oni mrtvi krepani, ali Sabljić naravno uvijek ima snage za glupiranje a Bruno uvijek ima snage za skidanje vlastith gaća. Pa mi je bilo zabavno. Rekli su mi da se idem kupat oko 16. Ja rekla ok.

Došla sam doma i vidjela da su došli Dojkići, al prvo sam išla objesit ručnik na štrik i provjerit informaciju o kupanju kod Tajane. ;D Onda sam se otišla pozdravit s Dojkićima, pa smo sjedili tako kod Konteka svi skupa, pa su se majke digle i otišle svoje radit, a Sara i ja smo igrale grad država i mala tak vara da me pobjedila. ("Ks-ks. Mama! Rijeka na G?") Onda mi se Draško (Dojkić, jel?) Došao pohvalit kak si je kupio iPhone. Kao da sam ga prošle godine učila kak se radi On-The-Go playlista na iPod classicu (a jesam.). Ma nema veze. Ima se - može se. I riješio se Apple Hi-Fi-a, ne znam zašto, bio je tako savršen. Deca su im slađa neg prošle godine, a Jakov i Gabica su se zaljubili ;D Onda sam krenula kartat remi sa Sarom, ali došla je Tajana po mene da se idemo kupat, pa je to otpalo.

Čekale smo ih par minuta, kad smo shvatile da će kasnit, pa smo se same otišle kupat, otplivale do bova i natrag, ležale u pličaku, pričale o MIOCu i tako to kad smo vidjele da su oni došli (vjerojatno pola sata kasnije) pa su se oni htjeli ić kupat s nama al nam se nije dalo, još malo smo ležale u plićaku pa smo se otišle sunčat i ljudi također izašli, došla Morana, smijali smo se i tako to, bili na sladoledu, išli se opet kupat, pa sam s Moranom u plićaku pričala o MIOCu. A i kad smo se otišle sunčat, sam kaj smo tad skužile našeg susjeda, pa smo u njega totalno diskretno blejale. (ali i pričale o MIOCu i dalje). Doma smo došle oko 7, pa sam ja pojela, otišla do sanitarca oprat kosu, zube i otuširat se, pa sam došla doma, malo zapalila laptop, dopisivala se s iwom, pročitala Nanine komentare na blogu (jer jedino ona komentira, a valjda i jedina čita.. haaha) I onda sam otišla po istu, pa smo odlučile otić po Grgu, pa nas je on jebo u zdrav mozak, pa smo ga namjerno pratile do i od sanitarca pa smo svo troje otišli u Novalju jer je htio na Kebap (i guess da se tak piše). Pa je bio napokon dobar i kupio nam Hot-Dogove pa smo opet pehaka otišli u camp.

I onda smo došli kod Morane kartat, pa se njena mama Grgi počela divit jer mu pozna dedu i on je skijaš i tak to, svi smo bili malo zbunjeni XD Onda smo se kartali, Morana nas naravno pobjedila, ja bila druga, Nana brijem treća a Grga četvrti. Pa smo kartali kems. Prvo smo bili Grga-Morana i Nana-ja. Pa smo Nana i ja pobjedile 3:1. Onda smo bili Grga-ja, Nana-Morana, pa smo Grga i ja pobjedili 3:1. Onda su Grga i Nana otišli, tuljani XD Pa smo Morana i ja kartale do pol dva dok se njeni starci nisu vratili od mojih. XD

Ma došle su i Tajana i Stela, a Stela se napila od dve pive, pa je bila vesela pa smo s njima kems kartale i umirale od smijeha jer su nas pobjedile 6:1, a ova pijana ko majka.

Brzo sam zaspala. Slušajući 3OH!3 <3

date: utorak, 21.07.2009.
time: 01:50
comments: 7 komentar/a
Wanna comment?


Free counter and web stats